template

::Mazuin Nak Cakap::

Don't waste your time because

Untuk menyayangi memerlukan hati yang ikhlas dan suci (^..^)

Monday, February 28, 2011

..:: AKU JUGA BERHAK BAHAGIA ::..

Bila aku boleh meminta,
ku ingin tahu semua yang ada dalam hatinya untukku.
Semakin aku mengenalnya,
seakan aku tak bisa lepas dari dirinya.
Tuhan,
ku pasrahkan diriku untuk menerima semua jalan hidupku ini.
Mengikut apa saja,
yang Kau tunjukkan jalan kepadaku.

Walau aku senyum bukan bererti,
aku selalu bahagia meniti hari-hari ku.
Ada yang tak ada di hati ini,
hingga membuat jiwa ini hampa.
Ku bertemu sang Adam di persimpangan hidupku,
mungkin akan ada cerita cinta.
Namun ada saja cubaan hidup yang datang,
seakan aku hina.
Tuhan berikanlah aku cinta,
untuk temaniku dalam sepi.
Tuhan berikanlah aku cinta,
aku juga berhak bahagia.
Berikan aku restu dan halal MU,
Tuhan beri aku cinta.

Terima kasih Tuhanku,
untuk sedikit waktu yang Kau beri untukku.
Tak ada satu sesalpun yang kurasa,
untuk semua jalan hidupku ini.
Walau terkadang aku mengeluh,
dan berharap akan ada cinta yang ku nanti...,


says: ku pingin bahagia~
mood: miss family~
..::awenazri::..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...