template

::Mazuin Nak Cakap::

Don't waste your time because

Untuk menyayangi memerlukan hati yang ikhlas dan suci (^..^)

Wednesday, January 17, 2018

Lama betul!





Rabu

Uishhh lama betul tak bukak blog. Lupa dah yg aku ni ada blog, haha.
Sebab lama sangat tinggalkan abang blog ni, sampai rasa tepu gile nak start balik. (kalau pakwe ni confirm dah cari lain dah, kuikui)

Alkisahnya mcm mana aku boleh terkenang tercari balik abang blog ni sebab teringat kat pakwe lama! Opsssss (^..^')
KAHKAHKAH!

Menipu jeeee. Persoalannya siapa pakwe lama aku? Aku ada pakwe ke? Siapa pula pakwe baru?
😂😆
Tetiba rasa nak nyanyi aku Tasha Manshahar...

Engkau masih aku rindu
Walau tak pernah engkau tahu
Hanya satu harapanku
Moga kau selalu maafkan diriku

Aku lepas semua pergi
Bukan kerna aku benci
Tapi kerna ku terlalu mencintai

Percayalah oh sayangku
Nikmati dulu usiamu
Nanti kau temu cintamu
Bukan ak
u

 Hahaha... lirik lagu tiada kena mengena dgn yg hidup dan yg meninggal dunia eh.
Inilah jadinya bila datang office tapi takde kerjaaaaaaa. Aisehh
Nak study/research 8hours all the time mmg taklah kan. Human beings kot. Focus 10min mengoya every minutes. Hhahaha. Kiranya normal la adik-adik student tak focus dalam class. Hhihi

Alaaahai dok leh tahan la, hidung berair mencurah-curah. Tekak perit garau nak bertukar suara pokmat tempe dah. FLU!
Selalu susah nak kena virus-virus cinta ni. But think +ve maybe ada dosa-dosa yg akan gugur seiring dgn sakit yg diberi.

Thanks awak for the aprikot! Katanya blh kurangkan perit tekak. Saya makan jeeeee hhihihi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...