template

::Mazuin Nak Cakap::

Don't waste your time because

Untuk menyayangi memerlukan hati yang ikhlas dan suci (^..^)

Sunday, March 20, 2011

Jatuh Cinta Dengan Lah Ahmad!!

Jatuh Cinta kat Lah Ahmad???
Nak Lah Ahmad????
Nak Kahwin Dengan Lah Ahmad???
&
Nak Mampus Kena Kejar Dengan Bini Lah Ahmad???
Hhuhuuuhu.....


Uishhhhh tak pasal-pasal nanti aku kena kejar dengan bini Lah Ahmad!!
(Tapi betul ke Lah dah kawin? Aku tak sure pon. Just main terjah je ni) ;P
Kepada sesiapa saja yang baca atau terbaca entry Cik Kemek ni,
jangan cepat melenting k kalau pun nak marah Cik Kemek sebab terjatuh cinta dengan Lah
Baca dulu entry ni sampai ke titik noktah terakhir...


Bukan niatku untuk memecah-belahkan rumah tangga orang k (kalau rumah korang ada tangga la kan) Hehehe. Tapi memang tiba-tiba rasa terjatuh pulak cinta dengan Lah ni. Kikikiiii ;p
To Adam: Awak, saya dah jatuh cinta kat orang lain! Saya dah menduakan awak! Hahaha ;p


Semalam tiba-tiba je Lah Ahmad call Cik Kemek dan nyanyi lagu ADINDA untuk Cik Kemek. Huhuhuu terharunyaaaaaaaa tapi kat YOUTUBE jelah. Hahahahhaha (sengal betul kan Cik Kemek ni. Perasaan tak habis-habis!) Kalau Adam baca entry ni confirm kena sakat 40 hari 40 malam ni. Hehehehe ;p


Meresap ke dalam hati betul bila dengar lagu Adinda semalam sebelum tidur. Tak pasal-pasal jadi makin rindu kat Adam. Dah lama tak dengar Awak nyanyi untuk Saya, Adam. Bila nak balik Malaysia ni awak?? Rindu nak suruh awak belanja MAKAN!! Hehehe ;) (tak habis-habis dengan makan kan. Dah hobi....)


Incik Adam, teringat time awak nyanyi lagu I'm Yours dulu. Huhuhu rindu laaa... Walaupun suara awak macammmm... katak panggil hujan kot hehehe, tapi takpe saya sanggup tadah air hujan demi nak suruh awak nyanyi untuk saya. ;p
Suaramu tetap menjadi pojaan hatiku... Cewahhh gitu!!

(Pic ni hanyalah rekaan semata-mata. tak boleh jadikan rujukan pon.)


Tapi kali ni saya nak suruh awak nyanyi lagu ADINDA la pulak. So, practice sampai perfect ok? Kalau takde masa nak practice, practice time awak tengah pandu kapal terbang tu. Hehe tapi perlahan je tau, nanti ade pulak awek dalam kapal terbang tu jatuh cinta dengan suara awak yang tak berapa sedap tu. Nanti tak pasal-pasal awak kena kejar dek awek tu and saya pulak kejar dengan penyapu si awek tu. Hahahaha


Kepada bloggers yang tak tahu lagu Adinda ni, nah Cik Kemek sediakan link untuk dengar lagu ni.
Klik DI SINI

By: Awenazri

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...