template

::Mazuin Nak Cakap::

Don't waste your time because

Untuk menyayangi memerlukan hati yang ikhlas dan suci (^..^)

Friday, March 4, 2011

Wahai Mama

Ya Tuhan,
rindunya kat keluargaku...
Kalau ikutkan perancangan awal [last week] aku akan balik rumah minggu ni.
Tapi last few days dapat tahu,
THIS WEEK takleh balik!!!
uwaaaaaa...

Terpaksalah sabarkan hati dulu.
And kalau dah tak tahan sangat,
next jumaat aku akan balik jugak!
[walaupun next week ade dinner fasa 1 kat kolej]
Huhuhu aku tak kisah pun kalau tak pergi dinner ok!
Family vs Dinner
Opcos FAMILY come first right?!

Suddenly dalam pukul 11pm tadi,
telefonku berbunyi.
Ade SMS yang masuk.
Rupanya sms dari ANGAH!!
yang berbunyi...,

"Awen, Mama rindu nak dengar suara Awen. Dah 2 hari tak dengar. Hehe"
[sebab aku busy dengan test@exam]
Tersenyum dan tersedih sekejap aku dibuatnya.
Yelah, baru je berapa minit aku duk terpikir kat Mama,
tup-tup rupanya
Mama pun duk pikir and rindu kat aku jugak.
Huhuhu

Inilah yang dikatakan
"NALURI SEORANG IBU".
Awen pun miss Mama too. So muchesssss!!
Apalagi, terus aku call and bergayut dengan Mama hampir sejam.

Terubat jugak rindu dendam jiwa raga ni dekat Mama.
Jugak dekat Abah. Susah sangat nak jumpa Abah sebab Abah kerja jauh.
Huhuhu...
Haha yang takleh blahnye,
Abah siap buat lawak lagi pasal...
"IKAN KELI" yang menggelikan tu.
Hahaha cayalah Abah!!

update family:
* Along tengah cuti sekarang, so Along ada kat rumah.
* Angah baru je jadi suri rumah sehabis masa. [suri la kononnye! ;p]
* Aera asyik giler beli buku untuk study. Opssss rajin bangat!
* Aeny tengah jadi usahawan berjaya buat masa ni. [cayalah Aeny! keep it up]
* Si Baby dua orang tu [Akim n Alia] sekarang ni suka bersiar-siar la pulak. Haha

By: Awenazri

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...