template

::Mazuin Nak Cakap::

Don't waste your time because

Untuk menyayangi memerlukan hati yang ikhlas dan suci (^..^)

Saturday, October 23, 2010

menyampah dah dengan dia ni...

entry mlm ni laen dari yg slalu...ianya lebih kpd luahan ketidakpuasan hati terhadap seorang!!

aku agak aku dh xtahan lagi dgn perangai die. suka menunjuk-nunjuk dirinya walhal sepanjang aku berada d sisi die, tiada langsung kelebihan yg sering dbanggakan itu aku lihat. aku kira die ni seorang yg xmahu mengaku kalah. tapi kadang-kala perangai macam ni perlu melihat kepada keadaan persekitaran kita. jgn nak main terjah secara melulu.
satu lagi perangai die yg aku xsuka, die ni jenis yg minat ramai laki. semua dceritakan kat aku. bukan aku xnak layan tapi aku xgemar tuk layan bende-benda macam ni. bagi aku, ape yg dapat aku rumuskan dari cerita-cerita die, die adalah seorang yg perasan. die perasan dirinya dkejar ramai lelaki. semua lelaki dlayannye. aku bukan nakmemburuk-burukkan dirinya, tapi aku kira xsepatutnya die terhegeh sebegitu untuk mendapatkan perhatian lelaki. memang aku akui yang dia seorang yang peramah tapi perlulah juga ada batasannya. selalu juga aku lihat die bergurau sehingga tangan yang dua itu merayap tuk memukul dan mencubit si lelaki. mula-mula aku melihatnya, aku tergamam!! selama aku bersekolah sehingga ke matrikulasi, tidak ade babak seperti ini. mungkin juga kerana aku bersekolah di sekolah perempuan dan d matrikulasi, kami para pelajar masih lagi terikat dgn peraturan yg ketat, yang menjarakkan hubungan antara adam & hawa. lagipun die dbesarkan d tempat yg aku kira sosialnya agak tinggi, jadi xhairanlah lagi. aku xmahu membangkitkan lagi isu ini. biarlah berakhir aje d sini. satu lagi perangai die yang aku dpt kesan ialah, die seorang yg jeles.. jeles jika aku membicarakan tentang lelaki, family and even kerjaya. sehingga kan aku xmahu lagi menyentuh berkaitan lelaki d hadapan die. seboleh-bolehnye aku akan melencong ke tempat lain. bila dfikir-fikirkan die ni mcm da sangap sgt nk berboifrend...biar jelah die dengan perangai die, harapanku die akan berubah suatu hari nt.

luahan hati,
adamawen..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...