template

::Mazuin Nak Cakap::

Don't waste your time because

Untuk menyayangi memerlukan hati yang ikhlas dan suci (^..^)

Monday, October 18, 2010

~pandanglah saya walau sekejap cuma~


Di saat-saat akhir sem seperti skrg ni, kesibukan adalah TEMAN yg xdpt dpisahkan lg. Ianya bagai aur dan tebing, bagai irama dan lagu yg xboleh diceraikan oleh sesiapa jua. Sama seperti aku yg mana menjadikan hari-hari ku sebagai hari 'DATING' dengan kerja-kerja yg diberi oleh pensyarah. hati sentiasa memberontak memarahi pensyarah-pensyarah yg tersangat lah suka membebankan student-studentnye dengan bermacam assignment. sampaikan aku tiada masa untuk dihabiskan di luar..!! arghhhh..

terukkan kan aku ni. tapi bila aku fikir-fikirkan balik, xpatut seseorang pelajar tu memberontak sebabnya sudah menjadi tanggungjawab pelajar tu untuk belajar. hahaha
kalau x ape guna kte bertungkus lumus tuk sambung blajar di menara gading. kn3x. ;p

kerja-kerja yg menimbun ni seakan MERAGUT kegembiraan di hati dan senyuman di bibir. payah benar nk tgk senyumanku yg menawan ni..ahakkkkss. hehe..kirenye sesape yg ternampak senyuman ak ni beruntung sesangat la...hahhaha sengallll!!

haaa...akan tetapi, dalam kesibukan yg menggunung ni...aktiviti bersosial di ruangan sosial FACEBOOK xpenah dtinggalkan...huhu ape sebabnye aku sendri pn xtau. nk kata chat ng kwn2 kt fb tu xde la pulak. sebabnye ak sndr yg OFFLINE kan aku pnye chat. ;p
yg pasti sejak dua menjak ni, ble aku bkak fb je, aku mst melawat profile sorg guy ni mr.R..hehehe reasonnye adelah AKU TATAU!! wlaupn xleh tgk muka die pn xpela sbb die xsuke bergmbar (tapi kdg2 rse frust gak la sbb xde pic..kihkihkih). haaa..lg stu die pn suke OFF kan chat kalo die on9 fb..adehhhhh lg skali aku frust.

Ape nk jadi la ng aku skrg ni.. macam dh ADDICTED lak ng die ni. yg klakarnye, ble tbe2 ak on kan chat aku n tgk status chat die kaler HIJAU, dgn sendirinya aku GUMBIRA sgt!! xtau xtau nape~
cehhh padahal aku jek yg lebih2. die xrse pape pOn (!_!)..bukti: die bknnye nk chat ng aku pn..(kuang kuang kuang) huhu mmg SAH la aku ni 'SYOK SENDIRI'.,ngeee~~

Dalam pada masa yg sama, aku dpt tau dirinya telah diminati orang!! yg lagi menyentuh jiwa tu bila org tu aku KENAL dan rapat la jgk..uwaaaaaa~ (!__!)
bkn sorang pulak tu. adehhhhhh
dan lg parah ble ORANG-ORANG (pompuan) tu duk meluahkan isi hati dorang!

Dorang siap berperang mulut untuk memiliki awak tau. waaaa.. bangganye awak kan!
hmmm..pada mulanya saya ingtkn org laen tp meleset lak sangkaan saya tu..huhu
xpe2 saya xkesah (AIMAN kn XKESAH!!) haha
ni sume dah berlalu k...biar je lah kan.

isnin: maka bermula la balik jadual class yg menyeksa jiwa raga ni. tp ape nk buat, tuk dapatkan segulung ijazah bertebaranlah sume cucu cicit ADAM & HAWA menuju ke clas. adoiii ble g clas fikiran kembali tenat ng keje yg xsiap2..susah kot!
tp....selang beberapa jam, xsemena-mena terserempak lak ng awk mr.R.. dah la ramai mse tu, adoiiii dah la saya ni pemalu orgnye. kihkihkih (^.^)

tbe2 je muka masam bertuka mnjadi semanis gula. haha sampai kt dlm sy duk senyum sorang2! nasib xde org perasan..xtau nape rse gumbira sgttttttt.

tp sayangnye perasaan tu xlama. juz singgah sekejap je dalam diari idup sy hr ni.
Nak tau sebabnye knape???????
Sebabnya, lpas bberapa jam sy ternampak awk smula..mulanye tu sy berdebar gle n xmo awk nmpak sy kt situ. sy xnk awk dtg dduk dkt sy. bkn ape, sy cuma xtau cner nk tegur awk nt. sy juz akan jadi SESEMPOI mungkin kalo kwn2 sy ade bersme ng sy. kalo x, sy rse sy akan jd senyap cm TIANG.huhuhu

dalam sy tgh berdebar tu, sy pandang tempat laen konon2nye xsedar kehadiran awk kt situ la..
tp ape yg sy nampak lpas tu amat menjeleskan sy. rupenye, awk xberseorangan. awk bersme ng orang tu. tbe2 hati ni jd sedih sesedihnye...tacinggg sgt mse tu.
kecewa smpai sy pujuk hati tuk pasrah je la. dlm seminit lpas tu awk ng die hilang dr pandangan sy...sy tercari-cari tp smpai sudah xjmpe2.. sob3x

ermmm..nk wt cner, awk dh pegi ng die...bubye awk~~~
tp sebelum tu, PANDANGLAH SAYA WLAU TUK SEKEJAP CUMA....

adios;
LALAAWEN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...