template

::Mazuin Nak Cakap::

Don't waste your time because

Untuk menyayangi memerlukan hati yang ikhlas dan suci (^..^)

Tuesday, January 11, 2011

u says: " U R MINE! "

Majlis perkahwinan nissa, sahabat yang ku kenali ketika sama-sama melanjutkan pelajaran di Kolej Matrikulasi Pahang sangat meriah. Ramai tetamu yang hadir untuk melihat pasangan pengantin ini. Nissa dan Asraf kelihatan secocok bergandingan di atas pelamin yang diukir indah khas untuk hari bersejarah mereka. Senyuman gembira tidak pernah lekang dari menghiasi wajah kedua mempelai.

Melihatkan kebahagiaan yang terpancar di wajah mereka berdua membuatkan aku terasa sayu. Alangkah indahnya jika aku juga seperti mereka berdua. Tiba-tiba aku rasa rindu kepada sepotong nama yang sejak dulu bertakhta dalam hati aku. Tidak ada seorang pun yang mengetahui isi hati aku terhadap dia. aku menyukai dirinya di dalam diam. Aku malu untuk mengaku tambahan pula dia disukai ramai perempuan.


to be continued...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...