template

::Mazuin Nak Cakap::

Don't waste your time because

Untuk menyayangi memerlukan hati yang ikhlas dan suci (^..^)

Wednesday, April 20, 2011

Happy Birthday Sally

Happy Belated Birthday Sally...
(18 April)
soooo sorry, this year aku wish ko lambat.
ada hal yang tak memungkinkan aku untuk wish ko pada hari kejadian
(iaitu hari ulangtahun kelahiran ko)

walaupun lambat,
aku doakan ko,
semoga panjang umur selalu.
sentiasa diberkati hidup oleh Allah (hidup aku juga).
semoga murah rezeki.


mengenali ko masa matrix dulu,
adalah antara satu perkara terindah dalam hidup aku.
akan aku kenang sampai ke akhir hayat.

dan aku berharap agar ikatan yang terjalin antara kita,
akan berkekalan sampai bila-bila.
~Friend For Ever~
^_^

**soalan cepumas dari aku;
disebabkan umur ko dah meningkat, haha... aku dengan bangganya nak tanya,
BILA KO NAK KAWIN???!!
hahaha
;P
(jawab jangan tak jawab)

By: Awenazri

11 comments:

Anonymous said...

so sweeetttt.......hehehe...like like like...hehe...=)...thanks buddy...berkenalan dgn ko perkara terindah bg ak juga....oh...yang pasal kawin tu insyaAllah biler jodoh aku sampai ak terus call ko...hahaha....thanks awiinnnn...sayang muuuu lebey rrr....wishh u all da best in ur finall....<3<3<3..\(^_^)v...btw nice blog....harus ak tgk selalu...hehe...=)

awenazri said...

Welkam dear..
hahaha okeyhh nk kawin mesti call aku tau..hehehe (tak sabar aku nak g majlis kawin kwn2 aku.. ^_^
neway, thank for the wish...ko pn sama ea.. all da best for xm... miss u dear

Anonymous said...

miss u toooooo threeeeee fourrrrr......hehehe.....fightingg!!!!(^_^)v

awenazri said...

fiveee...sixxxx...sevennn.. hahaha
Bbasyaaa!! (hehe..ak lg suka perkataan ni dr fighting) =P

Anonymous said...

comel jgk kan...hehehe....baaahsyaaaa!!!!hahaha

awenazri said...

opcos!! mmg cumilll...
ehhh saly, ak follow dah ko nye tweitter...approve lu erkk...hihi

Anonymous said...

oh i will.....hehehe....wait a second k...hahaha.....account youtube pun ak ada...hahaha....

awenazri said...

hahaha promote nmpak!! ak pn ada..haha lawak ahh ko ni... (~_*)

Unknown said...

mane ade aku promot....nak bgitau jerrr....hahahaha

Anonymous said...

adoi adoi adoi...hahaha...

awenazri said...

hahahaha...xpe2, aku suka ko promote!! kikikiii pape pun aku sokong 99% nye...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...