template

::Mazuin Nak Cakap::

Don't waste your time because

Untuk menyayangi memerlukan hati yang ikhlas dan suci (^..^)

Sunday, April 24, 2011

Ohh lelaki hensem itu...

Aku benci lelaki itu!!
Benci!!
Dia pandang aku sebelah mata.
Dia arah aku buat semua kerja.
Dia biar je adik dia marah-marah aku. Tengking aku.

Dia tak tahu ke aku puteri air mata? Dia tak tahu ke aku sedih sangat.
(tapi aku tak tunjuk depan dia yang aku sedih, macam mana dia nak tahu?)
Sob sob sob...
Kenapa aku perlu lalui semua ini?
Kenapa? Kenapa? Kenapa? (gaya lagu Daus)

"Macam mana kau buat kerja ni? Haaa... bersepah je!! Ooo.. kau tak buat kerja ye. Kau jangan ingat nak jadi mem besar dalam rumah aku ni! Sedar sikit diri kau tu siapa nak berganding dengan aku yang punya segala-galanya ni. Huh!!"

Lancar je dia hamburkan kata-kata tanpa fikirkan perasaan aku. Dengan lajunya aku berlari keluar dari rumah itu menuju ke pintu pagar tanpa menghiraukan sesuatu di depan aku. Tiba-tiba...

"Hadoiiiii!! Sakitnya bontot aku. Ehh apa aku buat bawah katil ni? Bukan tadi aku tengah berlari ke?"

Opsssssssssssss semuanya hanya mimpi? Hahaha iya-iyalah, bisakan ia benar dong. Hahaha boleh pulak aku mimpi jadi orang gaji seorang lelaki hensem!!

***lepas terjaga tu aku try la nak sambung balik mimpi tu, biar jadi tragis sikit. Puas aku bergolek kiri kanan kiri kanan, tapi hampeh!! Laki ensem tu dah tak nak muncul pulak...hahaha

By: Awenazri

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...